SKRIVET: 2010-12-27, kl 17:19:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledig.

Idag ha man varit ledig, det har varit riktigt skönt:) jag har varit ute en sväng annars bara varit hemma och tagit det lugnt..imorgon jobb igen och till fredag. sen ledig helgen och på fredag är det nyår:) jag har inte riktigt bestämt än vad jag ska göra, men festa blir det iallafall:)
Och jag har anmält mig till en makeup artist utbildning nu i Kalmar, men inte säkert jag kommer in än. men får hoppas :) och den är redan i februari. så jag får bo hos syrran och hennes kille :)
Men nu ska jag fixa någon mat får se vad jag ska laga :) något gott iallafall och absoulut inte julmat , det har man ätit nu varje dag sen i torsdag lunch och kväll så mår illa jag bara tänker på det haha:P
men jag skriver mer senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: