SKRIVET: 2010-12-15, kl 16:58:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kalllllllt!!!

Nu är hemma från jobbet, usch är helt stelfrusen!! behöver värme!! sjukt kallt att stå o vänta på bussen o man blir ju inte ens varm när man kommer hem i värmen, de tar sån jäävla tid!Jag hatar o frysa :( o ingen som kan värma mig! och skulle behöva en helkroppsmassage med, har sjukt ont i ryggen och hela kroppen!  åh de skulle vara sååå skönt!..

Jobbet idag va jätte lugnt, så jag och Kadde städade 4 kylar tog ett jävla tag och sjukt jobbigt men vi hade ganska kul med ;) hahah.
Nu ska bara ta de lugnt, ska se om lillebror o hans kompis kan åka ner till affären o köpa pizza :) Mmm de skulle vara gott, haha jag kommer bli ett fetto snart :P men långt till sommaren så jag hinner nog träna o inte äta sånt skit tills sommaren så jag får fin kropp till dess :)
men jag skriver mer senare, ska kolla efter lägenheter nuu o sen tvätta och diska med så mamma blir glad när hon kommer hem :) ha det så bra i kylan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: