SKRIVET: 2010-12-26, kl 17:41:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Julen.

Julafton blev bra, men slutade sent ju så det va lite tråkigt men kom hem vid 17tiden så jag missade precis tomten hehe men han lämnade paketen till mig ändå för jag har varit så snäll:), jag fick mest presentkort, sen smink och sånt,tavla,gardiner,smycken hmm kommer inte ihåg mer men lite andra smågrejjer men ja är helt nöjd:) men gått så snabbt och knappt känts att det har varit jul.
Och så skönt nu att jobbhelgen är över :) så nu är ledig imorgon sen också 2helger i rad :) så jäävla skönt:)
Ikväll blir nog bara lugnt :) får se vad som händer. Imorgon ingen anning vad som händer kanske ner en runda på stan och shoppa lite eller ska jag vänta med shooppningen till slutet av januari för då ska till gbg och shoppa loss hela helgen :) kommer att bli kul!
men jag skriver mer senare och sen ska lägga ut bilder med från julen men dom kommer senare när ja orkar hhe
Här kommer lite bilder från Julafton:)
Vår gran med massa julklappar
Syrran Sanna, sen min andra syrras kille Magnus med deras och min ´lillasyrras son:)
Daniel min syrras ex son sen lillebror johan som håller min lillasyrras son Neo och sen min brors son daniel :)
:)
Min brors dotter Madde och min systers son Neo :)
Tomten med min lillasyrras Amandas son:)
Syster Sannas dotter Nathalie och min bror Teddes dotter Madde :)
Syster Sannas döttrar :)
Totte min lillasyrras kille och sen min bror Teddes son Daniel :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: