SKRIVET: 2010-12-13, kl 19:44:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hos syrran!

Nu sitter jag här hos syrran, passar hennes döttrar, kom hit 18.30 , hon o hennes kille skulle på bröllopsmiddag eller nått..så ska passa hennes döttrar Nathalie och Nikita tills dom kommer hem igen, de skulle inte bli så sent.
Så innan har vi suttit och målat och kollat julkalendern och nu gick precis och la dom, såna änglar är dom, borsta tänderna och byter om till pyjamas sen lägger sig i sängen, så bara bädda om dom och ge dom godnatt puss sen sover dom:) finns det snällare barn? hehe.
Men nu ska gå o kolla lite på tv..o vänta på syrran. jag skriver mer sen när jag kommer hem:)
Hoppas ni har haft en bra måndag! :)



Föresten jag tackade nej till lägenheten.. kände att de va för långt från stan o fel område, vill bo närmare stan o en finare lägenhet med :P så jag får vänta lite till, men snart så måste jag ju få den lägenheten jag vill ha :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: