SKRIVET: 2010-12-21, kl 18:06:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förhör..

Nu har precis suttit och snackat med Anna och druckit te, snackat massa..Innan idag va jag på förhör om Kräftskivan... ja ni som vet, vet vad ja pratar om.. Va väldigt jobbigt, just för att stå emellan 2st som man känt hela livet, mycket frågor va det, men kommer inte ihåg så mycket utan sa det jag kom ihåg bara.. Hoppas bara inte jag behöver vittna nu i en rättegång.. men det blir inte än, om en månad trodde polisen... men får hoppas att de inte blir att jag behöver vittna just för hon har erkänt.. men får se vad som händer.. bara att hoppas på det bästa för båda!

Jag sökte 3 lägenheter nu med, eller gjorde intresseanmälan, 2 på öster och en annan hmm kommer inte ihåg va gatan hette men nära stan iallafall.. så får hoppas att jag får erbjudande på någon iallafall!..
Vill ha egen läägenhet nuu!
och det är bara och säga till om ni vet någon ledig lägenhet!
Nu väntar på att Anna ska komma tillbaka, hon skulle bara hem och lägga sin dotter Bella, sen kommer hon hit så ska vi sitta och dricka lite vin och bara prata en massa alltid lika trevligt! För äör ledig imorgon, så jävla skönt, så kan få soova ut imorgon!
men jag skriver mer senare.
Ha en bra kväll.


It wasn't enough for you.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: