SKRIVET: 2010-08-07, kl 13:00:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ut och äta!

Vad jag är bakis idag, usch! o har inga alvedon eller ipren ! jag hade ju förfest hos mig det va lyckat, va mellan 10-15 pers eller mer kanske ? hahah .. drack och hade kul :) sen skulle ut på Loft men det va sån jävla kö så gick till Grace, dålig musik och hade inte så kul..och va nog ganska full haha fast jag tyckte inte jag va så full men min syrra hela tiden faan va full du är och vakten haha bara du dricker inget mer då åker du ut :S haha fattar inte jag kände inte mig så full ju :P men sen gick jag hem hade så tråkigt.. och deckade direkt :) sov så sköönt! sen vaknade vid 8 tiden mådde sjuuukt dåligt haha, tog en cigg sen gick och la mig igen:), och nu precis duschat, sminkat mig och så kommer pappa strax oxh hämtar mig så ska hem till mamma en sväng, lilla syrran är där med hennes unge Neo :) så ska dit och umgås lite :)
men är såååå trött idag!
sen senare ikväll blir det lugnt, ska ut och äta med mina systrar :) det blir nog gott och trevligt! får se vart vi ska äta lär ju vara fullt överallt :P

men nu ska till mamma :) skriver mer senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: