SKRIVET: 2010-08-15, kl 00:14:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tv och kamera!

Nu har man flyttat hem till mamma igen!, känns sådär synd att jag hann inte få någon lägenhet men de kommer väll snart!:)
Idag har flyttat från lägenheten istan, syrran ringde och väckte mig så kom hon förbi och hjälpte mig med att köra hem allt till mamma, sen blev det rejäl städning där, det behövdes:)
sen efter det så åkte jag, mamma, syrran och lillebrossan ner till stan gick runt lite och hjälpte brossan köpa present till hans flickvän:) hittade mycket fint!:) sen åkte vi alla upp till media market, skulle hämta min tv köpte en 50tum. hehe de va precis att den gick in i bilen fick ta ut den ur kartongen hehe:)då gick de! sen köpte jag en kamera med:) så nu ska försöka lägga in lite fler bilder, har varit dåligt med de pågrund jag tog sönder min gamla kamera hehe:)
sen efter vi köpt det så åkte vi till Max och åt:)
och nu bara varit hos mamma städat lite i mitt rum och packat upp allt, sen även packat ner igen hehe till Turkiet! ska fortsätta imorgon..
så tråkigt att jag ska behöva jobba måndag och tisdag...menmen får väll gå sen ledig 2veckor!:D
men nu ska se om jag hittar någon film jag kan se:)ha en bra lördag kväll:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: