SKRIVET: 2010-08-10, kl 18:40:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stan o Fika!

Hemma från stan nu, va nere på stan med Anna och Sonya, gick runt kollade kläder sen satt och fikade ett bra tag :) nu precis duschat nu blir det bara lugnt, ska se en någon film nu jag har laddat ner, laddade ner massa filmer igår som verkade bra! :) så nu blir det att kolla!:)

Inte fått någon lägenhet än..så blir att flytta hem till mamma nu ihelgen tills jag får en.. så helgen blir till för att flytta hem.. tråkigt! men sen ska packa med till turkiet ! :D så roligt! lääängtar!
På torsdag åker bror o hans familj ner och lilla syrran, hennes kille o deras son också! :) sen kommer jag och Sonya på Onsdag nästa vecka! :) kommer ha de så bra där nere! :D jobbigt bara med alla Turkar som är besatta av blondiner haha :P nä men dom är trevliga:)

Ingen som köpt bilen än...men de va någon som va o kollade på den idag o dom verkade intreserade men dom skulle höra av sig, hoppas dom köper den :P eller någon annan, snart!!

Men nu ska kolla film men skriver mer senare eller tror jag är upptagen då hehe ;P så skriver imorgon :) ha en bra kväll! :)


Inte så många bilder nu.. men blir mer sen när jag köpt en kamera :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: