SKRIVET: 2010-08-08, kl 13:53:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag.

Söndaag, alltid lika tråkiga!, ska se om jag hittar någon bra film och se! något förslag på nån bra film?
Nu ska städa lite sen blir det bara lugnt med film om jag hittar någon bra :)

Varit en jättebra helg iallafall :), nu blir det de jobb nästan hela veckan men sen ledig fredag, lördag och söndag, men då ska flytta.. hem till mamma igen.. och packa till Turkiet så då blir det nog inget festande fast man vet aldrig :) men mycket att packa då !
Ska bli så sköönt att åka till Turkiet längtar sjuukt mycket!!! bara 10 dagar kvar sen sitter man på flyget ner till Turkiet! underbart! :)

Bara tråkigt när man kommer tillbaka då ska man bo hos mamma, för inte fått någon lägenhet än..o sen blivit spärrad från bostadsbutiken :S, skulle göra en intreseanmälan i fredags så stod de att jag inte kunde för jag blivit spärrad från sidan för jag inte tackat ja eller nej till en lägenhet, men hade inte sett den. så måste ringa dom på måndag!!  så jag kan fortsätta söka!
men snart så måste jag få en lägenhet:)

men nu ska städa skriver mer senare! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: