SKRIVET: 2010-08-15, kl 01:40:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skräpmat!

Nu ska straax sovaa,länge sen man sova hemma hos mamma:P, imorgon blir det fortsätta packa till Turkiet och städa och fixa:)
faaan jag som skulle sluta äta skräpmat haha kan säga att jag verkligen inte har lyckats ! nu i en vecka är det enda jag har ätit är pizza, mcdonals, kinamat och Max haha;P till frukost,middag o kvällsmathahah o om 4dagar åker man till Turkiet hur ska de gå;P får köra hårdbantning nu dessa sista dagarna innan jag åker haha näädå :) inget sånt pallar inte de haha får se ut som jag gör:)
såå jävla jobbigt o skriva sitter vid min lillebrossas dator o mellanslags knappen är hur trög som helst så får trycka typ 20gnger innanden funkar så tar sån jävla tid!! hahaha ! fickinte igång mitt internet på min datorhaha så får stå ut med hans:P
men nuska jag bege mig tillsängen:) ! skrivermerimorgon:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: