SKRIVET: 2010-08-02, kl 21:28:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sälja bilen!

Nu kom nyss hem från mamma, va där med Sonya så satt ute och pratade med henne, hennes mamma och hade trevligt :) och lilla bella va där med :)
sen kom några och kollade på min bil.. för ska sälja den, för ingen menning o ha den ju, den bara står där hemma hos mamma heh, o kommer inte hinna eller ha pengar till ha ta körkortet nu, så ska sälja den ! sen får köpa en ny sen när jag får mitt körkort :) för köpte ju bara bilen för att kunna övningsköra men sen fyttade exet som jag övningskörde med sen blev det inte av och nu har inga pengar till körkortet, ska försöka ta tag i det när jag kommer hem från turkiet :) Någon som vill köpa bilen? hmm det är nog en golf tror jag de heter och den är vit.. men vet ingetting mer haha kan inget om bilar :P

Åh längtar till Turkiet vill bara bort få semester :) inte långt kvar nu, den 18 åker vi till Jönköping, min pappa kör oss dit, så flyger vi därifrån:)

Sitter nu och laddar ner lite filmer :) har ni några bra förslag på filmer? Vill se någon film nu juu:)
ska kolla lite :)


Vincentfilippa

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.



PUBLICERAT: 2011-05-31, 10:14:36 | URL: http://vincentfilippa.unitblog.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: