SKRIVET: 2010-08-14, kl 00:40:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Packning o städning!

Jaha nu har man packat och städat heela dagen men ändå känns det som man inte kommit någon vart, men orkar inte göra mer, och imorgon kommer syrran hoppas jag så hon kan hjälpa mig och köra hem allt till mamma igen..sen måste städa o fixa hemma i mitt rum och packa upp allt sen packa igen till Turkiet och måste tvätta o fixa! massa o göraa nu ihelgen för jobba måndag och tisdag ju så vill ha allt klart innan helgen är slut.. bara fixa de lilla sen dagen innan typ.. sen åker vi vid 12 tiden på dagen på onsdag och flyger från jönköping. :)

och imorgon måste jag också upp till media market måste köpa en kamera och sen ska hämta ut min tv som köpte för länge sen men inte hämtat den än för inte haft någonstans o ha den :P, men ska försöka hämta den imorgon och passa på o köpa en kamera då för de behöver jag nu innan jag åker till Turkiet som jag åker till på Onsdag :D

åhh längtar tills att få komma iväg! sola, bada och bara njuuuta! och kul att min bror o hans familj är där och lillasyrran o hennes son :) kommer nog bli jättekul!


men nu ska se en film tror ja om jag orkar annars ska sovaa. men ha en bra fredagskväll! :)



Förstår inte dig, om du inte vill visa varför vill du va med mig då !
menar är det inte de man gör för någon man tycker om? ....aja.. orkar inte bry mig mer..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: