SKRIVET: 2010-08-09, kl 14:52:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mysväder!

Regnat heela dagen..verkligen höstväder!, nu hemma från jobbet och ska strax sätta på mig mjukiskläderna och krypa ner i soffan :) o ha lite mys :) köpt massa gott och sen ska se om jag hittar någon bra film :)

Gick bra på jobbet lugnt och skönt som vanligt! så gick tidigare, känns onödigt att vara kvar när de inte finns något och göra bättre gå hem o mysa i soffan då:) hehe

Ingen som köpt min bil än... måste sälja den känns onödigt att den bara står där! ingen som vill Köpa en Golf? den är vit och fin vårdad! hmm vet inte vad de är mer men den finns på blocket under min pappas namn, finns bild där med, om någon är intresserad :) till ett bra pris :)

Men nu ska sätta på mig mjukis ;P sen krypa ner i soffan ! ha en myspys dag!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: