SKRIVET: 2010-08-11, kl 16:20:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mkt att fixa.

Anna kom nyss förbi, hon skulle låna duschen hehe, så tänkte skriva lite här under tiden hon duschar..
Varit hemma från jobbet, hade jätteont i halsen.. o har fortfarande så ska vara hemma imorgon med..hoppas jag inte har det när jag åker till turkiet, fruktansvärt o vara förkyld o sånt när man ska flyga får så problem med öronen lock gör så jäävla ont kommer ihåg jag fick de sist då va jag förkyld hade ont flera dagarna efter..jobbigt va de! men hoppas de inte blir så denna gången...

Idag blir det bara lugnt, ska lägga mig lite och vila strax...sen ska nog se en film eller något om jag orkar..
måste börja packa och städa med, för flytta hem till mamma ihelgen ju .. men börjar nog packa på fredag o städar lägenheten då..sen på lördag eller söndag ska packa till Turkiet.. men måste köpa eller låna en stor resväska med, och sen måste köpa en kamera o växla in pengar o köpa lite andra saker man måste ha med sig..men sonya va ledig imorgon så får väll göra det då.. om jag mår bättre då på eftermiddagen..
sen vill få såld bilen med innan jag åker.. men pappa som har hand om de, ska ringa han sen o kolla o någon har varit intreserad ..Hoppas det!
åh det är mkt o fixa innan turkiet.. :P, måste hämta ut min tv med, köpte en 50tum Tv,. för typ 2 månader sen haha, men den har legat kvar där på Media market för hade ingenstans o ha den så tänkte hämta den sen när jag fått lägenhet men nu inte fått någon så .. men ska hämta den nu den är redan betalt o allt...måste bara fixa nån som kör.. så får ställa tv hos mamma så länge.. :).. så ska köpa en kamera med där.. om jag hittar någon:) köpa en bättre denna gången så den håller lite längre..:)

men nu ska umgås lite med Anna jag skiver lite senare! ha det bra!



Idont know what to do...So many things, I wanna know the answers to...I think its to late . . .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: