SKRIVET: 2010-08-02, kl 16:19:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Live musik;P

Vilade en stund nu,men kändes som blev ännu tröttare =/ ska ta mig en dusch nu innan Sonya kommer får se om jag blir lite piggare :P
sen blir det ju hem till mamma en sväng.
så tråkigt väder ute så man vill inte göra något..bara ligga inne o kolla film..fast nu skiner solen lite ser jag :) sitter i fönstret och tar en cigg, hhe o får Live musik :P grannen nedanför, spelar gitarr och sjunger :) och det låter bra med :) han brukar sjunga och spela gitar ganska roligt :P   vet inte vem de är har aldrig sett honom :P men skön musik sjunger han iallafall:) sån lyx har jag o får live musik från mitt fönster ;) och från mitt fönster kommer det bara rök haha stackarn :P

åh behöver städa men har verkligen inte orkat haha, men imorgon när jag är ledig får jag väll ta o städa lite grann.. sen bättre och vänta tills jag flyttar härifrån och då får städa ordentligt!:P

Men nu ska ta en dusch :)
men skriver mer senare ikväll när jag är hemma igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: