SKRIVET: 2010-08-03, kl 12:19:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledig!

Idag va man ledig! så sköönt att sova ut idag! det behövdes :) men vaknar alltid typ 6 eller 8 haha van och gå upp då, vaknade vid 8 idag, men va så skönt o somna om sen och veta att man inte skulle till jobbet :)

igår går log o kollade film hittade några filmer jag laddade ner men bara en blev klar, I love phillip morris hette den, sjukt dåålig va den.. så började spola fram på slutet för den va så seg så kolla inte den filmen! hehe
men nu har 5 nya filmer på gång som ska se ikväll kanske inte alla med nån iallafall:) hoppas dom är bra!
som sagt idag skulle jag städa men känner verkligen inte för de haha, men måste nog! men nu ska ta en cigg och sen äta frukost sen får det bli städning:P


Lilla syrran berättade att hon kommer nog nästa helg till växjö :) Hoppas! så kommer hon med hennes son lilla Neo:) Neo lilla rumpnissen haha :) så jävla söt är han!
o hoppas dom nu följer med till turkiet! och min bror :) skulle vara kul!

men nu ska ta en cigg skriver mer senare! här en bild på min systers unge neo och jag hemma hos dom i kalmar :)



Jag och min systers son Neo :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: