SKRIVET: 2010-08-04, kl 19:54:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Längtar!!!

Nu vaknat efter lite vila :) det va skönt ska strax in i duschen. syrran ringde mig nyss o berättade att de också hade bokat en resa till turkiet och min bror :) fast de åker lite tidigare dom åker den 12 och ett annat hotell ..o Sonya och jag åker den 18 men vi får en vecka ihop :) så min bror, hans tjej o deras 3 barn ska ner och sen lillasyrran, hennes kille o deras son :) så det blir roligt hotellen låg nära varann med :)

åhhh vad jag längtar dit nu! :) ska bli så härligt komma bort!:) Shoppa, sola, bada och festaaa :D bara njutaaaa!
och sen träffa alla där nere med:) man har ju varit där 6gånger så man lärt känna några st..:) . va ju där 3 gånger förra året hur skönt som helst, va där 1 vecka i maj med mamma ju, sen 2 veckor i augusti med familjen och vänner sen 2 veckor i Ocktober med Sonya ! så ska man ha de varje år haha om man hade råd :P och kunde ta ledig :)
men nu blir det sista gången på ett tag jag åker till turkiet, nästa år får de bli något annat :) får se vad jag hamnar då:) ska iallafall utomlands minst 1 gång om året :)




Några bilder från de andra gångerna, första bilden är på min bror och systers barn fattas bara 3 st :), sen bild på familjen vid baren :) och sista bilden är på Sonya och mig med 2 turkar hah och en turklimo :P!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: