SKRIVET: 2010-08-07, kl 22:57:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kina buffe :)

Nu hemma från stan, sitter nu med Anna och dricker lite cider och snacka massa tjejsnack :)
Va nere på stan och åt Kina buffe, det va riktigt gott! sjukt mätt blev man ! men det va trevligt, det va jag, mina 2 systrar Johanna och Amanda och sen Amandas son och Anna va med:)
Sen gick vi runt på stan, Karl oskar dagarna är ju i Växjö,  massor av folk :) åkte karuseller och köpte marknadgodis :) Mkt gott! Och sen nu precis kom hem till mig orkade inte gå där mer så nu ska jag och Anna sitta här hos mig dricka lite cider och snacka skit :) och blir det bara lugnt! sen ska vi nog sova är sjuukt trött idag!blev ju ganska mycket igår haha :) så varit bakis hela dagen men börja känna mig lite bättre nu efter första cidern:)

Men nu ska ta en cigg och umgås med Anna :) men ha en bra kväll allihopa! :)
skriver mer imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: