SKRIVET: 2010-08-06, kl 17:32:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Karl-oskar dagarna! :P

Nu är det Karl oskar dagarna i växjö :) Solen lyser och det är varmt, massa folk på stan, musik, öltält, tivoli o annat :) kan inte bli bättre :P fast visst karl oskar dagarna bruka va ganska tråkiga haha, man har tröttnat menar varit de varje år och bott i växjö hela livet :p
men Ikväll ska ha förfest hos mig, blir vi tjejer sen vet inte vilka mer som kommer får se :) sen blir det ut inte bestämt än vart vi ska ta vägen:) lär va mkt folk på stan så hoppas man kommer in idag! :)  men känner på mig att det kommer bli kul ikväll!
bara jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig,inte bestämt än vad jag ska ha på mig! jobbigt, har 2 klääningar jag vill ha men vet inte vilken än, :P får se vilken de blir,!
o jobbigt när man inte ha kamera , vill ju ta kort ikväll men så blir de inte hoppas någon annan ha kamera med sig :)

men nu har jag inte tid o skriva mer :P skriver mer imorgon!! ha en braaa fredags kväll! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: