SKRIVET: 2010-08-08, kl 03:15:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inget räcker.

Varit en jättebra lördag:) mkt trevligt!, Kinabuffe, karl oskar dagarna, film :) Syrran johanna kom också förbi, vi kollade film på Dear John igen :) jag, Johanna och Anna sen stack de vid typ 2 och nu bara suttit hemma och tagit de lugnt väntat på att bli trött :P, och det börjar jag bli nu så nu blir det strax mot sängen !
Imorgon blir det bara lugnt, kanske hem en sväng till mamma men får se om jag orkar, annars blir det bara o va hemma städa lite och så .



Förstår inte han, när jag väl visar, tjabbar inte och frågar inte massa, visar att jag kan lita på honom, precis så som han vill att jag ska vara, som vi alltid börjar bråka om, men nä det verkade inte räcka för då börjar han tjabba.... så allt jag gör är fel... förstår inte... jag gjorde verkligen inget fel!...verkar inte vara något som räcker för honom... om han vill ha den perfekta så får han leta, för ingen är perfekt !
Fattar inte vad jag gjorde för fel....förstår inte han.. aja..

Nu ska gå mot sängen, God natt iallihopa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: