SKRIVET: 2010-08-02, kl 17:56:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hem till mamma :)

Nu blir det ner till stan en sväng träffa Sonya, sen blir det  ta bussen hem till mamma en sväng o hälsa på :) sen får se vad som händer! kanske ut och äta något gott ikväll ?:) skulle vara gott men bara så tråkigt här i växjö.. inga roliga resturanger ju och sen om man vill göra något roligt så finns det inget att göra en måndag i växjö.. så det är lite tråkigt! så om jag inte får ha kvar mitt jobb så blir det flytta till någon större stad där det händer lite mer :) kan tänka mig Göteborg faktiskt.. då blir väll exet glad om jag flyttar upp dit hehe :P.. men får se vad som händer! fortfarande bara 21 så hinner med mycket innan jag dör :)

Mkt man ska göra innan det är försent :) så mycket man vill göra i livet, men måste ha pengar till de med :p allt kostar!

Men ska ta bussen nu till min mor :) men jag skriver mer sen när jag kommit hem sen ikväll! ha en bra dag och kväll allihopa:)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: