SKRIVET: 2010-08-04, kl 15:49:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gbg eller K-o dagarna?

Igår städade heela lägenheten! det behövdes :)! sen kollade på film såg The last song, jättebra film! :) och sen såg Never back down, den va också jättebra! fast The last song filmen va bätte :) sorglig och romantisk :) såna filmer gillar jag! jag får leva in i filmerna och fantasins värld för här i verkligenheten finns ingen sån kärlek och romantik ! bara massa spel!

Kom nyss från jobbet, sjukt trött så ska lägga mig och vila en stund strax, jobb imorgon med till 17 sen efter det ska på after work :) så vi jobbarkompisarna ska träffas på Sports och äta sen blir det ta några drinkar :) synd bara att jag jobbar tidigt på fredagen men eh kvittar om jag är lite trött på jobbet på fredagen sen 'ändå ledig helgen, eller ska nog va i dieten på fredagen hmm då kan man inte vara trött då måste min hjärna funka :P annars kan det bli mkt fel och det är inte bra när man jobbar med alla special koster :P men jag klarar det nog ändå:)

Inte bestämt än vad jag ska göra ihelgen, det är ju Karloskar dagarna här i växjö så tjejerna frågat om vi kunde ha förfest här och sen ut, men sen Chaly ville att jag skulle kommer till Göteborg.. så vet inte riktigt.. jag är inte sugen på festaa o inte på karl oskar dagarna usch tråkigt! tröttnat på de.. men sen vill ändå träffa tjejerna..men får se hur jag gör.
Orkar ju inte åka tåg till Gbg igen hehe hatar tåg ju, o Chaly kommer säkert inte komma ner hit..
sen nu har vi bråkat så mkt, eller tjabbat om små saker.. precis som innan..så det är ju ingen skillnad mellan oss! men ändå har man hoppet nu och hoppas att det ska bli bättre och han betyder så mkt för mig!, men snart 2 år och inget har ändrats ... så kommer det göra de????
Som han är nu och hur han tänker :S kommer inte palla med! och så rädd och bli sårad så vill inte ge mig in på något om jag inte är 100% säker på att det kommer funka!!...och att jag vet vad han verkligen vill.. fortfarande osäker på vad han vill... fast de va han som tog kontakt med mig efter vi gjort slut.. ibörjan låter det alltid bra men sen ändrats de och då blir jag osäker på han...kanske mig de är fel på ? jag som förstör för jag är så osäker..förstår inte varför jag inte kan släppa de gamla.. aja.. får se hur allt blir..

Nu ska lägga mig och vila en stund..sen ringer väll chaly så får se hur han är idag, alltid upp o ner...precis som vårat förhållande va..


Konradvanessa

Hello, any body here???



PUBLICERAT: 2011-06-13, 14:33:49 | URL: http://konradvanessa.blogocial.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: