SKRIVET: 2010-08-02, kl 14:46:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förstår inte han.

Slutade tidigare idag så skönt! va så lugnt på jobbet :) så nu är hemma o ska ta de lugnt nu sen ska jag o Sonya hem till min mor en sväng :)!
Ledig är jag imorgon så får se vad man ska hitta på idag hmm? :) blir nog bara lugnt haha är så trött orkar inte göra något o vädret för en deprimerad ju hehe.

Vill se någon bra film ikväll men hittar ingen..o går säkert ingen bra på tv heller o gå o hyra är onödigt för sett dom mesta där ju...o bara jobbigt o lämna tillbaka sen ju:P

Pratade med Exet igår eller vi har pratat nu varje dag typ.. men va tjabb.. o det är jag med som frågar o sånt.. men är så osäker på oss.. så vill vara säker på allt.. o när jag frågar eller säger saker som han kallar tjat o tjabb så blir han arg o skit så blir det bråk... så det är precis som innan...
men förstår inte han! det är därför allt bli som de blir.. men om jag är tyst och inte frågar han något, låter han göra exakt vad han vill och hela tiden är positiv då kommer det inte bli bråk.. men jag menar jag kan ju inte hålla alllt inom mig måste ju få säga det jag tänker på eller det som gör mig osäker..Visst lite överdriven är jag nog..... men han visar ju inget för att göra mig säker ju, bara det gamla...O allt han sa ibörjan om oss o vad han ville?  vad va de, det är ju helt borta aldrig säger han något sånt fint eller bra längre... va det bara för att få mig sen när han vet att han har fått mig så kan han va den han är o inte visa något mer?.... eller fattar inte de och förstår inte honom heller!
Vet inte vad jag vill längre.. trodde det skulle funka när man hörde hur han hade ändrats i början.. men nu samma igen... åh jobbigt, vill vaara med den Chaly som visa mig vad han känner och han som är helt underbar! men inte han Chaly som inte bryr sig och inte kan prata med mig o allt utan att bli arg och bara säger dåliga saker..o inte han som inte kan hålla sig till en..........

men man kan inte få allt som alla säger... men jag vill ha allt......eller det enda jag vill är att känna mig älskad tillbaka, känna att man är speciell för honom och va lycklig!! Det är de enda jag begär... men det verkar vara så mycket för han.....jag begär nog för mycket....





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: