SKRIVET: 2010-08-13, kl 19:31:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Flyttar!

Håller på förfullt och flytta, så packar ihop mina saker nu sen ska städaa det är segt! hehe, så sjukt trött idag med, men vill vara klar med det mesta idag så jag kan flytta hem imorgon så har jag tid o börja packa till Turkiet på söndag för sen jobbar måndag och tisdag så lika bra packa på söndag för sen åker på onsdag!

Tur att man inte hade allt här:p för då skulle varit jobbigare..men bara tråkigt o behöva flytta hem till mamma igen pågrund av att jag inte fått någon lägenhet.. menmen de kommer väll..bara längtar tills jag får mitt eget! flytta till en lägenhet och ska köpa allt nytt och det kommer bli så snyggt! :D hehe

Men nu ska fortsätta packa ner saker och städa..! men skriver mer senare! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: