SKRIVET: 2010-08-16, kl 13:50:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Allt eller inget!

Nu kom nyss från stan va nere med Sonya o hennes mamma.. va tvungen ner och fixa det sista till Turkiet..men va hemma från jobbet idag, fortfarande ont i halsen och ska vara hemma imorgon med.. men så typisk att de ska bli nu innan Turkiet..menmen hoppas de hinner försvinna eller bli bättre iallafall..

Vi gick på stan köpte det sista och växlade in pengar.. sen gick vi och lunchade på Båten.. mycket gott åt luchbuffe med 4 olika rätter:).. sen nu hemma ska bara ta det lugnt nu, packa det sista om jag orkar eller ta de imorgon..,
Nu på onsdag åker vi bara 2 dagar kvaar! fan va tiden har gått snabbt haha kändes som vi bokade resan nyss:P pratade med lillasyrran för några dagar sen dom är ju där nere nu och det va JÄTTEVARMT hon sa att de inte kändes något när man gick ner i havet för det va så varmt hehe..:) men så jag tycker om :) fast visst måste ju ha havet o svalka sig i så de blir nog lite jobbigt om vattnet också är varmt:P men det blir nog bra längtar massa nu!:)


Mellan mitt ex och jag vi försökte ju.. men det funkade inte denna gången heller och jag orkar inte bry mig heller, vill inte vänta på att han ska visa eller att något ska hända längre!... pallar inte ta de som de kommer , utan antingen skiter vi iallt eller ger vi allt! men inget av de ville han utan bara hela tiden få se vad som händer , tar de som de kommer .. som hela vårat förhållande varit.. Vill känna att man betyder något och inte bara att han ha mig för att ha någon.. då tröttnar man .. man tröttnar tillslut när man inte känner sig speciell! Han hade svårt att visa och pallade inte det!Menar visst han ska inte visa något om han inte känner för det eller vill, men då ska han inte behöva vara med mig heller! För jag tycker om man tycker om någon så vill man visa för den personen vad man känner och tycker!! menar vi har varit nästan i 2år så kan inte vara svårt men visst det är svårt om man inte har något och visa och inget man känner.. men då ska han släppa taget och gå vidare! precis som jag gör nu, pallar inte ha det så! Vill vara lycklig och känna mig älskad!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: