SKRIVET: 2010-08-17, kl 12:31:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

1 dag kvar!

Nu har man vaknat.. såg den filmen igår The final med Sonya, usch vad äcklig den va! Handlade om några som blivit mobbade hela sitt liv, så fixar dom en maskerad tar dit alla som har mobbat dom, sen torterar dom! usch äckligt.. fast den va helt ok!

idag blir det bara lugnt, börja få hostaa :/.. alltid så fort man blir förkyld så kommer den jäävla hostan..
sitter här och skriver så länge för väntar på Sonya hon skulle komma förbi så skulle vi ta en cigg..sen ska jag kolla igenom min väska så jag verkligen inte glömt något :p
Imorgon åker viii till Turkiet! :) hhaha känns som jag tjatat och skrivit om de hela tiden hahha menmen läängtar så :) så ni får ståut :)
sen förmodligen kommer inte skriva något när jag är i turkiet utan skriver när jag kommer hem.,. eller får se :)
men nu ska ut o rökaa med Sonya :)


Kolla trailern häär på The final! den tycker jag ni ska se :P
http://www.youtube.com/watch?v=2hJEo4tB20Q





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: