SKRIVET: 2010-04-10, kl 20:48:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Seg lördag.......

Igår blev det fest och utgång som jag hade hoppats på :) och det va trevligt!.. hade riktigt kul! fick dansa av mig lite !

Men sjukt seeg lördag... sitter här i min ensamhet och glo på tv..Chaly är hos några kompisar..så jag lär få sitta här själv hela kvällen..
det börja väll någon film nu snart på tv som man se..så jag har något att göra....lagade mat innan för tänkte att chaly skulle vara hemma som vi hade bestämt först..så gjorde herrgårdskyckling, god sallad, sen gjorde kladdkaka ..hoppades på att han skulle stanna..men han gick..
aja..får skylla mig själv..ja som började bråka när jag kom hem igår natt..eller allt va inte bara mitt fel..men fick ta straffet som han kallar de....
orkar inte bry mig.. bättre han är med sina kompisar om han inte vill vara med mig..

Nu ska jag äta min kladdkaka själv :) och glo på tv..!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: