SKRIVET: 2010-04-05, kl 21:59:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Påskhelgen!

Helgen va verkligen lyckad, lördagen iallafall, hade riktigt roligt ute, va förfest hos Jerry en sväng med mina 2 systrar johanna och amanda, men sen träffade Emsi och dom :), det va trevligt!, sen gick ut på de nya stället, Kungsgatan!..jävligt bra musik och roligt va det! Dansade till fötter krampade haha :) hade jävligt ont i fötterna dagen efter men det va de värt! lyckad kväll!

Idag har jobbat, sen va ute hos min bror Tedde en sväng skulle fira hans son Kevin.. så va där massa hundar hah heelt galna är dom :)
sen kom hem kollade tv lite, sen övningskörde..det gick bra men sjuuukt svårt och fatta allt..:P hhah
imorgon åker jag och chaly till gbg iallafall, kommer hem på torsdag igen.. ska upp dit för chaly ska provspela för något basket lag..men jag ska shoppa iallafall :)
sen i helgen får se vad som händer, är ju ledig denna helgen med sen jobbar jag nästa..:P såå vill hitta på något kul, kom med förslag ?;P

ha en bra vecka ! skriver nog när jag kommer tillbaks från gbg..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: