SKRIVET: 2010-04-03, kl 00:16:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Påsk!

Nu va det redan påsk, fan va tiden har gått snabbt,..och snön har försvunnit som skönt är!.. hoppas nu bara det blir lite varmare och sol så är det perfekt! :)
Nu sitter hos mamma, väntar på att Chaly ska komma och hämta mig, han har varit hos någon kompis och ätit och sånt..han ville att jag skulle med..men sen blev det bråk och massa..så pallade inte..men han verkar ha haft jättekul där..så det är ju kul för han..

så varit hos mamma hela dagen nästan..har jobbat med, extra pengar idag när det är röd dag :)..men nu ledig ihelgen såå skönt!. imorgon kommer lilla syrran hit med lilla Neo :), och det blir utgång med tjejerna och syskonen :) ska blir riktigt roligt! ser framemot de :D
Vi ska ut på de nya stället i växjö, Kungsgatan heter det..ska vara en bra DJ där..med rnb musik och reaggeton och annat precis sån musik jag gillar :)..men får se hur det är där..det verkar ändå rätt litet..jag har aldrig varit där..så ska bli spännande..men måste ju få plats och dansa :D men de gå nog :)
nu strax ska Chaly hämta mig..så ska hem till han..o får se vad man ska hitta på kl är ju rätt mycket nuu så blir nog bara lugnt.. så man sparar krafterna tills imorgon:)
men skriver mer efter helgen!
ha en trevlig helg och GLAD PÅSK PÅ ER! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: