SKRIVET: 2010-04-14, kl 13:50:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Orkar inte mer!

ledig idag, skönt..håller på och fixa lite mat, sen blir det bara lugnt.. vänta på att chaly ska komma hem så ska vi ut och gå en runda..riktigt skönt väder ute, helt underbart!!
igår jobbade jag, sen skulle passa min systers döttrar, så efter jobbet fick hämta dom..men sen passade bara dom till 18 någotting sen tog lillebrossan över för skulle hem till Chaly och fira honom för han fyllde år igår 28år! kom tidigare än vad jag hade sagt att jag skulle komma till honom..ville överraska honom..men ingen rolig överraskning jag fick .. han hade fullt upp på msn och cama med någon tjej..så de kändes inte bra..och hann inte se något.. för som vanligt ska han säga ner så fort som möjligt... va fan ska man tro om de???..han sitter och cama med någon annan tjej... som han säger är en kompis....??..ok....först kunde han inte ens säga att de va cam..utan bortförklaringar..men sen tillslut sa han att hon hade köpt ny cam precis och ville testa den... vad ska man tro om de.... ?.. aja..om han inte visar snart så orkar inte jag mer!!!!
visst ska jag kunna lita på honom när han säger att de är så..men de har varit så mycket saker nu....


Nu ska jag äta..sen får se vad som händer... hoppas ni får en bra tisdag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: