SKRIVET: 2010-04-28, kl 18:28:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

hur ska jag göra.....

Fick reda på att min kille Chaly, ska flytta till göteborg nu i början av juni... läste jag på hans facebook..ALLTID allt där först..kunde ringt mig först o sagt nått..men aja..så han har fått sommar jobb där uppe. visste väll de..men ändå ville man inte att de skulle hända för vill ju att han stannar kvar i växjö med mig..men de gick inte..så får se vad som händer när han flyttar upp där..menar jag kan ju inte ens lita på honom när jag är i samma rum som honom hur ska jag då kunna lita på honom när han är i göteborg o vi kommer typ aldrig träffas för..han har ju basket typ hela tiden o jobb o så..så kommer inte bli nån tid för mig....
så jag måste bestämma mig snart.. hur jag ska göra..

Känns jobbigt allt nu.. men får väll se det positivt, det va kul för han att han får flytta dit han vill o fått jobb o allt :), jag får ju fast jobb här i växjö snart hoppas jag på, så de är ju bra för mig :) sen lägenhet med o längtar tills jag kan flytta till eget :D så det kommer nog bli bra i slut ändan ändå:). får försöka göra som chaly hur han nu gör, för han verka ta allt så lugnt att han ska flytta, vi har ju ändå varit tillsammans i snart 2 år..men han verkar inte tycka de är jobbigt eller nått... han visar iallafall inte det..så då känns de som de blir ännu mer lättare för mig att bestämma mig.. ..
aja.. nu ska jag glo lite tv sen blir de nog en sväng till anna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: