SKRIVET: 2010-04-27, kl 20:31:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Grillning:)

Fick mina 2 kläningar idag jag beställde från Nelly :D jipppi! och dom satt jättebra och va hur snygga som helst :P så det kändes bra!!
Idag jobbat, går riktigt bra på jobbet!! :), trivs sjukt bra där!! :), sen efter jobbet åkte jag och Chaly och köpte grill:), palla inte med dom jävla engångsgrillarna längre funkar aldrig, bara ryker en massa, aldrig glöd på sån skit haha eller är de bara att vi alltid gör fel:P men bättre med en riktig grill:) så det blev flintastek och potatis och sås och sallad med fetaost! det va riktigt gott!

Nu hemma hos mamma, bor hos mamma igen..men sööker lägenheter förfullt vill verkligen ha eget nu :)!
ikväll blir det bara lugnt, ska kolla Andra avenyn snart, missat massa avsnitt på de, så måste kolla nu några stycken avsnitt så jag kommer ifatt :)'
Imorgon jobb igen, sen blir det stan en runda sen får se vad som händer på kvällen..hoppas på övningsköra lite så man inte glömmer bort, va ett tag sen nu..få se om Chaly har tid imon, men han är mkt upptagen med basketmatcher nu och dator.....aja..han tycker nog det bara är skönt att jag inte bor hos han längre..så han kan kolla sina basketmatcher mitt i nätterna och när han vill.. o sitta vid msn och facebook dygnet runt..han njuter nog nu..synd att de ska vara så..hehe jag vill ju heldre att han skulle vilja vara med mig än att göra de...menmen..





Försöker..men gränsen kommer snart när man inte pallar mer...










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: