SKRIVET: 2010-04-09, kl 15:07:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Göteborg.

Nu hemma från göteborg, det va helt ok där uppe..åkte dit jag och Chaly direkt efter jobbet i tisdags..kom dit så gjorde vi inte så mycket tog de bara lugnt..sen onsdagen blev det shopping:), köpte inte så mycket 2 par byxor bara och 3 par skor :) men är ändå nöjd :)..sen på kvällen kollade på en basketmatch som chaly skulle se sen efter de så skulle chaly provträna i ett basket lag så då va jag också med och kollade på de, så från 18 till efter 23 va det bara basket...haha sjukt trött va jag och bara kollat på de..men aja vad ska man göra..sen efter de bestämde vi oss för att köra hem til växjö så vid 00 på natten åkte vi hem :).. inte så mycket trafik då..så chaly ville köra då..men de va väll ok i gbg förutom bråk och lite så..

Ikväll vet inte jag inte riktigt vad jag ska göra, men blir förmodligen utgång! hoppas på de men vet aldrig vad som händer.. va lyckad lördag förra veckan när vi va ute iallafall :) så hoppas på de nu med :) men ingen anning vart vi ska ut eller om de blir något än..få se vad som händer..
Nu iallafall hemma hos mamm, pallar inte sitta o glo på chaly sitta vid datorn heela tiden! han va tillochmed tvungen och ta med datorn upp till gbg och självklart satt han där mkt....tråkigt! men kan inte göra något han bestämmer ju vad han tycker är viktigare..och de fick jag själv höra idag.. "finns viktigare saker än att sitta med dig",,,,hmmm ok då satt han på facebook ..så man känner ju sig verkligen speciell eller inte ! aja.....

nu ska jag in i duschen ialllafall sen ta de som de kommer :)
ha en trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: