SKRIVET: 2010-04-25, kl 18:53:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

:)

denna helg har varit lugn :) men det har varit skönt!, nu hemma hos mamma, flyttat hem hit igen..bodde innan hos min kille men bättre jag flyttar hem för han ska ändå flytta till gbg snart...så då blir de ändå att jag måste flytta hem,.. men söker lägenheter :), men inte fått någon än..fick inte den sist som jag sökte ..hade för lite poäng. men de kommer snart måste jag få nån:D..längtar!! vill verkligen ha eget nu!

idag varit hemma hos syrran, firade hennes son! det va trevligt!..sen mest bara tagit de lugnt..finns inte så mycket och göra en söndag hehe..men blir bara lugnt resten av dagen..chaly har fullt upp med sin basket nu för tiden.. så blir inte mycket att vara med honom..men kanske bäst som han säger..så vi kan vänja oss av vid varann haha.. de tycker han att vi ska göra..vänja oss av vid varann för att han ska flytta hehh låter fullt!!
men så han vill ha de så ok:P
jag ska bara försöka övningsköra så mycket med honom innan han flyttar ..så jag kan gå med en bilskola sen när han flyttar..så jag kan ta mitt körkort snaart :D vill ha de! skulle vara så jävla skönt!

beställt så snygga kläningar med 4 st :) 2 st från Nelly.com, sen 2 st från Modehus.nu..riktigt snygga kläder har dom, fast lite dyrt va de på Modehus.nu ..den sidan..men på nelly har dom billiga kläder :)..hoppas bara dom passar nu med :)

här är 2 kläningar av dom jag beställt , dessa är från nelly.com :)




Nu ska ut en sväng :) ha en bra söndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: