SKRIVET: 2009-10-06, kl 15:33:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Varfööör?

Idag fick champangefrukost på jobbet, det va trevligt!
Skulle varit ledig imorgon men nu behövdes jag på jobbet imorgon med..men jobbar bara från 6.30 till 12.30 :) sen blir det stan med Sonya shoppa det sista innan vi åker till Turkiet!;)


Fick ett mejl från Chaly, har inte sett eller hört från honom sen vi gjorde slut.:(..han hade skrivit: Du behöver inte svara, vill bara säga hur jag känner.  så hade han en låt som man kunde trycka på..:(..så lyssnade..usch hatar när han gör såå..blir bara jobbigare..Varför?
Saaaknar honom sååå otroligt mycket! och tänker på han konstant! Men det funkade inte........Varför blev de så?, varför gjorde jag som jag gjorde??? Varför kunde de aldrig bli bra?? o så många frågor man tänker på hela tiden men aldrig kommer få svar på...

Älskar honom, han älskar mig, om han menar de han säger men vi kan inte vara tillsammans :(:( och det som gör så jäävla ont!




Låten han skickade....

Girl I love you ohh ehh
It's, it's it's Serani
Just in case you never know
Just in case you never know eh oh

[Chorus]
Love you girl
Do you feel the same
I don't wanna play games...
No games... ohhh
You're the only that can out my flame
Baby just play it straight, straight...
No games... ohhh

We've been together 6 months now
(The most perfect days)
You pushed for us to exchange vows
(Baby changed my ways)
I gave my life over to you
(And you turned around)
After all that we've been through
(I was your rebound)

[Hook]
Girl I want you (all time)
I'll forever love you (you're mine)
I'm not mad even though I'm sad... (cause you)
Should give me one more chance

[Chorus]
Love you girl
Do you feel the same
I don't wanna play games...
No games... ohhh
You're the only that can out my flame
Baby just play it straight, straight...
No games... ohhh

Is this the life you really want (constant delusion)
Your time with me was very fun (there's no illusion)
But I don't know you anymore
When you walked outside that door
You left your rep yea

[Hook]
But girl I want you (all time)
I'll forever love you (you're mine)
I'm not mad even though I'm sad... (cause you)
Should give me one more chance

[Chorus]
Love you girl
Do you feel the same
I don't wanna play games...
No games... ohhh
You're the only that can out my flame
Baby just play it straight, straight...
No games... ohhh
Love you girl
Do you feel the same
I don't wanna play games...
No games... ohhh
You're the only that can out my flame
Baby just play it straight, straight...
No games... ohhh



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: