SKRIVET: 2009-10-08, kl 20:38:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tuuurkieet!

Imorgon åker jag och Sonya till Turkiet 2 veckor, ska bli så skönt att komma iväg, sola, bada och allt!
Nu ska jag o Sonya o Ita ha lite tjejkväll, beställt hamburgare tallrik sen blir chokladjölk med grädde på toppen :)
och massa prat o ansiksmask:) hehe

Vi åker vid 12 tiden imorgon från Växjö till Göteborg, sen går flyget vid 17 nånting..sen är vi nere i turkiet efter 23.. sen en timme eller mer till hotell tar det..så blir sent vi kommer fram..så blir nog bara packa upp och sova, för vi är nog trötta när vi kommer fram..
Skriver igen när jag kommit hem och jag inte skriver någon gång när jag är därnere får se om jag får någon tid till det hehe, vi kommer nog ha massa att göra :)

Kommer sakna dig Chaly! hoppas jag kan lita på dig nu!, hoppas verkligen det fixar sig mellan oss nu, att det blir sådär underbart som vi hade de, när det va bra!
Ska verkligen visa för honom nu att han kan lita på mig och att jag Älskar honom!!!!!!! <3<3


Hoppas ni alla får det bra i höstvädret här i sverige! ska tänka på er i kylan ;)


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: