SKRIVET: 2009-10-29, kl 16:55:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tillbaka..

Nu är jag tillbaka från Turkiet tillbaka till kylan.. hade det riktigt bra i turkiet:) helt underbart var det, var där med Sonya, vi två själva trodde det aldrig skulle gå, och hitta och allt med det gick jättebra! :P hade jättefint väder, förutom en dag regn,sen lite molnigt några dagar annars jättebra :)
Det blev festande varje dag, va på massa olika disco..men va dyrt och köpa dricka ute.. så pengar gjorde man av med men det ska man göra när man är utomlands :), inte tänka på pengar bara njuta och ha det bra :) och det hade vi!
Vi blev inbjudna på turkiskt bröllop av en kille jag känner därifrån, det var verkligen en upplevelse!, heelt annorlunda från sverige! Massa dans och allt!, jättefint va det och kul hade vi! :)  Shopping blev det med, billigt där nere, hittade några tröjor, linnen sen en väska, skor, solglasögon.. sen köpte 4 navelpercigar jättebilliga och fina där nere :) Sen fick av en kille jättefina ringar, armband och öronhängen..av en kille som ville gifta sig med mig, va jätterik haha men såg ut som fan haha, skickade värsta fina blombuketter till mig till hotellet där vi bodde..:)  Vi hade det jättebra iallafall! :) vill tillbaka men ändå skönt att vara tillbaka till verkligenheten!:P

Nu när man tillbaka, börjat jobba, rätt segt men behöver pengar så måste..:P
Chaly och jag snackade igenom allt när jag kom tillbaka på fredagen, nu sen i fredags har jag varit med honom, utan bråk allt känns jättebra! Hoppas det fortsätter så.. men nu känns det som de, ska göra allt så han kan lita på mig! inga bråk mer, småbråk kanske de blir men de har ju alla..:P Vi ska bara ha de bra nu och göra allt för att vi ska kunna lita på varann så vi kan ha det underbart! men en sak som är jobbigt och förstör mycket..min familj tycker inte om honom och accepterar inte att jag är med honom, mamma är värst..det känns jättejobbigt att de inte kan acceptera vem jag vill vara med!.. går inte att prata med mamma heller för hon lyssnar inte.. ångrar ibland allt jag sagt till henne om Chaly, förstår inte jag har inte varit bättre själv men det ser dom inte..utan bara de han har gjort..menmen.. får se om hon ändras och accpeterar att jag vill vara med honom...och alla andra med accepterar det.....

Övningskörde första gången i söndags med Chaly, första gången jag testade och köra hahah det gick inte så bra, slutade med att bärningsbil kom haha,  körde ner i lera så fick inte upp bilen, fattar inte hur det hände men de gjorde det haha:P men övningskörde lite iförgår med då gick det lite bättre..
Vill verkligen ha körkort, men vet inte hur det ska gå, känns skit svårt att köra, med kopplingen och allt..men kommer väll lära mig tillslut. hoppas på det!

Nu sitter jag hos Chaly! storstädade hans lägenhet när han va i skolan, skulle överraska honom :) han blev jätteglad när han kom hem :) hade inget bättre för mig.. nu ska vi laga mat, spagetti och köttfärssås :) ska bli gott sen ska nog övningsköra lite senare om Chaly orkar haha få se..
men nu ska in i duschen skriver nog mer imorgon :)

lägger upp bilder från Turkiet senare, funkar inte nu!..


Nu kommer bilder från Turkiet :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: