SKRIVET: 2009-10-05, kl 19:33:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopping!

Jobbat idag, gick bra lugnt och skönt va det... bara 2 jobbdagar kvar nu sen blir det turkiet! 2 veckor ska bli sååå jävla skööönt!!!!
Iförgår och igår satt jag på internet och beställde massa kläder, Shopping hjälper nästan mot allt :)
och idag va på stan med Anna, Sonya och Bella, fikade och hade trevligt sen shoppade ännu meer.. så nu är snart pengarna slut haha menmen inget annat jag skulle ha dom till, därför är de bra att bo hemma inga hyror och skit :), så får passa på nu när jag bor hemma sen blir det väll inte lika mycket shopping :P, men kollar efter lägenheter, gjorde intresseanmälan på 2 lägenheter här i teleborg, i tvillingtornen.. kan ju alltid chansa fast jag inte har så höga poäng än..
Nu håller jag på o fixa mat sen får se vad som händer... finns inte jättemkt och göra nu..blir väll sitta vid datorn bara,  nu när jag inte är tillsammans med Chaly, van att va med honom... saknar honom otroligt mycket!!!!! menmen.. vänjer väll sig snart att vara utan honom..men de blir svårt...och kommer ta tid..men bara att stå ut..

Imorgon blir det jobb, sen inget planerat än..men ledig onsdag ska bli skönt!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: