SKRIVET: 2009-10-03, kl 15:38:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Now its over..

Nu är det inget mer mig och chaly, nu är det heelt slut..
Kvällen igår va helt kaosad..va hos Anna och förfestade och Chaly va ute på sitt håll..sen började Chaly och jag bråka igen.. orkar inte ens berätta allt så jävla invecklat och störande! men det är slut nu iallafall och nu ska jag gå vidare..har inget annat val..känns självklart jättejobbigt men va nog bäst så, det skulle inte funka....


Kvällen igår slutade med efterfest på Royal Corner med Ken ring och hans kompisar haha :P
så slutade roligt iallafall., mår inte inte så bra idag bara baaaakis! haha men får skylla mig själv, och ska jobba imorgon sååå hemskt, vill verkligen inte känns så sjukt jobbigt och tråkigt!

Snaaart åker jag och Sonya till Turkiet , ska bli riktigt sköönt nu :) komma bort från allt!
lite bilder från sist vi va i turkiet i Augusti - 09

    
  
  


jdk

OMG! Han är ett svin. Du har inte gjorrt något fel gumman. Han har varit MINST lika otrogen som du när du var bortrest!(inte konstigt att han förlåter) JAG garanterar! Jag vet!

Det är han det e fel på INTE dig. Du gör rätt som "går vidare" (vad det nu innebär för dig)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: