SKRIVET: 2009-10-03, kl 21:47:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gör så ont!

åååh mår så dåligt, aldrig mått såhär över en kille innan... allt blev så fel..
värst är att veta att det va inte bara jag utan han med, och jag fick ta all skit ändå!.. det var bara jag som hade gjort fel!
ååh önskar att jag kunde vara som honom, och bara radera den personen man älskar och bara ut och festa och skita iallt!
men kan inte.......trodde det skulle bli lättare men hade fel..
Nu sitter här jag och gråter och vet inte vad jag ska göra.. allt känns så sjuuuukt jobbigt! hur ska jag göra för att komma över honom?..
Han verkar redan har gjort det med mig och det gör så ont att veta!
Känns som en kniv i hjärtan!
Chanserna jag hade för att visa förstörde jag bara....så nu är allt försent...

Värsta är att han bor 5minuter bort, har några samma kompisar...Allt blir så mycket svårare då, men ända jag göra att försöka glömma och gå vidare....det kommer ta tid....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: