SKRIVET: 2009-10-02, kl 15:34:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hur ska jag visa för honom?

Hänt rätt mycket ... Kom hem från Turkiet för några veckor, hade riktigt kul där..men lite saker hände... =/..som inte va lika kul..
Fattar inte hur det hände... vet ju att det är chaly jag älskar..men med allt bråk och skit som hänt mellan oss..så kanske därför jag va otrogen, vet inte....en kyss..som jag ångrar sjukt mycket..
Men Chaly förlät mig...och vi försökte igen.. men det va bråk nästan varje dag!..blev lite bättre senare men ...
sen bokade en resa till Turkiet igen.. bestämde mig för att åka..och då förstörde jag allt igen..det kändes som jag valde mellan 2veckor resa till turkiet, eller chaly..? Va så mycket bråk men hade lovat att inte åka utomlands..så gjorde fel, så kan förstå honom att han blev arg, men ville bara komma bort..ååh så jobbigt.. men valde inte det före han betyder massa för mig!, eller gjorde jag?? åh vet inte......

Nu är det slut mellan oss..som känns otroligt jobbigt..känns som jag bara kastat bort vårat förhållande för en turkiet resa, men det va så mycket mer, kan inte lita på honom, varit så mycket bråk..men vet jag gjorde fel...:(

sen efter 2 dagar utan ett ord från honom, så smsade jag honom.. vet inte om jag gjorde rätt men ville, vi började snacka lite..och så ville han träffas.. kändes underbart men ändå så fel!..
men vi träffades och pratade..
Ibörjan va det bra, det blev inget tjab,bråk eller tjat.. så några dagar utan sånt va underbart..men vi va singlar, kunde inte säga något, kontrollera varann.. så då blev det inte bråk..men tillslut klarade jag nog inte det mer.. blev tjabb om hur vi skulle göra ville inte ha de såhär som vi har det nu singlar men ändå umgås känns som allt blir jobbigare...

Vill vara tillsammans med han att han ger mig en chans till så jag kan visa att han kan lita på mig, men han vill inte vara tillsammans med mig utan bara vara med mig? faaaatttar inte! Kan förstå honom om han inte vill träffa mig eller vara tillsammans med mig för vad jag har gjort mot honom och han kan inte lita på mig och han tror inte jag älskar honom!, men fattar inte varför han bara vill vara med mig, bara ha mig just nu, känns som det, ha mig tills han bestämmer sig, hittar någon ny.....just för han inte vill vara tillsammans med mig.. och han säger att han inte vill göra något med någon annan utan att det är mig han vill ha, men varfööör inte testa en gång till??..
visst jag ska till Turkiet 2veckor, men jag kommer tillbaka..ååååh så svååårt vet inte hur jag ska förklara känslan!!!!!!!!

Han har sagt att vi ska vara singlar tills jag kommer tillbaka från turkiet och då ska han säga vad han vill...
och nu ska vi bara träffas, och han säger jag ska bara visa för honom att jag älskar honom, och ska visa att han kan lita på mig!,..
Visst vill jag visa för honom vad jag känner och verkligen visa att han kan lita på mig, men varför ska inte han visa? det fattar inte jag, han har väll lika rätt och visa att jag kan lita på honom nu, om de ska funka.men nej bara jag som ska visa alllt...
och vad har det för mening att jag ska visa när han vill ändå vara singel...? ska jag inte bara gå vidare då?..

ååh så blandade känslor! varför kan man inte bara veta vad som är rätt???!
Älskar honom otroligt mycket, och vill verkligen vara med honom, men ibland måste man släppa dom man älskar..
för att gå vidare..kanske inte meningen att vi passar ihop?..vet inte.....
men om jag stannar hur ska jag visa för honom att jag älskar honom så att han tror mig?, kommer han någonsin lita på mig igen?, kommer tilliten komma? kommer det bli bra?, kommer vi ens blir tillsammans igen..? så mycket frågor..och inga svar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: