SKRIVET: 2009-10-06, kl 22:39:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Allt släppte!

Den klumpen i magen bara släppte när chaly ringde, han ville prata han sa massa att han älskar mig och saknar mig!, pratade ett bra tag om allt, kändes så bra! Han sa att han ville ha tillbaka mig och allt, jag vill med det vill vara med honom kan inte se någon annan än honom!, men som sagt tilliten, kommer den komma tillbaka om vi försöker igen ?..
Han sa att ville visa allt när jag kommer tillbaka, och märkte verkligen det, jag vill med visa allt, bara radera allt gamalt skit, börja om på nytt med honom!!.

Men nu åker bort till Turkiet 2 veckor, sen när jag kommer tillbaka så bara visa allt för honom att jag verkligen älskar honom! om han fortfarande vill då förstås annars bara att gå vidare..

Känns så bra med honom! Första killen jag har sagt att jag älskar och verkligen menat det, mitt första riktiga förhållande,längsta förhållande, synd bara att det varit så mycket bråk och allt nu som har hänt..men känner verkligen att han är mitt första, en kille som jag aldrig kommer att glömma, fast det inte funkar!
men vill vara med honom och hoppas verkligen det funkar!









Skriver mer imorgon, nu ska jag umgås lite med Sonya och dricka te och bara prata massa tjejsnack :)


M.T

Ja, det låter som ni har väldigt mycket problem, men vill ni båda att det ska funka så kommer det att gå. Gäller bara att ni båda lyssnar på varandra och visar respekt för varandra, kanske svårt nu med allt jag har läst att ni ska få tillbaka er tillit till varandra, men jag håller tummarna! Man ska följa sitt hjärta! Fast det vart svårt! Har haft likadant förhållande och nu är jag gift med den personen och har tre barn! Jag håller tummarna för er 2. Lycka till!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: