SKRIVET: 2009-11-26, kl 21:18:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skooor :D

Nu sitter här med lillasyrran Amanda :), hon har kommit till växjö, annars bor hon i kalmar, men nu ska hon vara här i helgen, för ska fira henne och min andra syrra johanna för dom fyller år:) så ska bli kul :) så roligt och träffa henne och se hennes mage hon är gravid 7 månaden :), sen min äldsta syster är också gravid i undefär 7 månaden :) så blir snart moster igen 6e ungen sen faster är jag till 3 ungar :) så 9 ungar :) alltid kul med barn :)

Så på lördag ska familj och släkt vara här på dagen fika och så för att fira Amanda och Johanna.. sen på kvällen ska jag och mina systrar ut och äta sen blir det ut och festa! :)
Fredagen blir det vara med Chaly och ha myspys :) ska baka lussibullar och pepparkakor :)
Sen söndagen blir det julskyltning, handla massa gott marknadsgodis :D

Hittat så snygga skor som jag vill köpa :P men kan inte köpa alla men ska köpa 2-3 par iallafall men inte bestämt vilka än....?..hjälp mig så svårt att bestämma mig vilka jag ska ha :P

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: