SKRIVET: 2009-11-30, kl 14:32:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sjuk..=/

Legat och hostat hela natten typ, och hela morgonen och helaa dagen, och är förkyld ..så blev inget jobb idag ..så sjukt jobbigt med denna hosta, sån rethosta som inte försvinner vet inte hur jag ska göra så den blir bättre, sen röker jag med så då blir det bara värre! måste sluta röka så blir det nog bättre så slipper jag få denna jävla hosta såfort jag blir förkyld!, men är så svårt måste få viljan till det först annars funkar det inte!, men vet inte hur jag ska göra för att sluta, vad som är bäst?, några förslag?

ska försöka ta mig till jobbet imorgon, sen blir det nog en runda ner till stan om jag orkar, måste börja köpa lite julklappar innan pengarna tar slut :P
Nu ska lägga mig o vila en stund till.. försöka inte lätt med denna hosta, knappt att jag kan skriva...usch!
Men skriver mer en annan dag!, hoppas ni får en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: