SKRIVET: 2009-11-29, kl 14:29:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Seg daag!

usch vad jag är seg idag, orkar inte göra något..va ute igår, skulle egentligen varit hemma och vilat istället för fredags gick hem från jobbet för kände mig dålig, kände mig heelt febrig..men sen mådde bättre på lördagen så bestämde mig festa ändå!, vi hade förfest hos syrran Johanna i hennes hus..det va trevligt! sen gick vi ut på Oleo, mkt folk och jag hade riktigt kul!, massa dans!, hade riktigt ont i fötterna när jag kom hem till Chaly..men det var en lyckad kväll länge sen jag hade så kul här i växjö! :P
Men vaknade idag ont i halsen och jätteförkyld..så inte så bra att jag va ute o festade..menmen...:p...
Skulle gått på julskyltningen idag men blir nog inte de..är så slut i kroppen och Chaly har ändå träning Basket..så..blir nog ingen jukskyltning...skulle varit kul och gått ner en runda..så sugen på marknadsgodis..får se..

Nu ligger i sängen och försöker få Chaly att gå att handla hamburgare för jag orkar inte men han orkar inte heller och han kollar på sin jävla basket.! och är så jävla sugen på hamburgare men orkar inte röra mig! och har inte ens skor haha, har bara mina högklackade här, för glömde mina vardagsskor hos mamma innan jag skulle ut o festa sen gick direkt till Chaly på natten igår så nu har jag inga skor här förutom mina högklackade och dom pallar jag inte gå i efter allt dansande igår så är mina fötter helt svullna haha :P och gör ont!
så vet inte hur jag ska få min hamburgare haha
får väll försöka fjäska lite för Chaly så kanske han går och köper :)

Imorgon blir det jobb igen, fast skulle nog behövt varit hemma en dag till och vilat..men måste jobba..jobbar bara till torsdag sen ledig fredag,lördag,söndag :) så härligt!

Nu ska gå och få chaly och köpa hamburgare annars blir det väll laga nån mat..hmm..alltid svårt o hitta på vad man ska laga....




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: