SKRIVET: 2009-11-07, kl 18:10:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helg!

Lördag idag, ledig denna helgen så sköönt!
igår va bara med Chaly och tog det lugnt, mådde inte bra kändes som jag hade feber och skulle bli sjuk..men idag är det lite bättre men fortfarande konstig i kroppen..Chaly ska på fest idag, han har frågat om jag ville med, men sagt nej nu..känner mig inte så bra, inte sugen på fest..men ändå vill jag med, för så mycket jag tjatat o få träffa hans kompisar och nu säger jag nej när jag äntligen får...? men känns pinsamt o träffa dom när Chaly berättat allt om mig vad jag har gjort, han har ju säkert inte sagt något vad han har gjort..men aja..hoppas han ger mig mer chanser och får träffa hans kompisar..får se när det blir..
Har fortfarande den oroliga känslan för Chaly ska ut o festa, borde inte ha det för vi har haft det så bra nu i 2 veckor..men ändå svårt o släppa allt gammalt som hänt..så det gör mig osäker..Han blir så arg och irriterad när jag frågar med, tex vilka han ska festa med o sånt..vill ju bara bli säker..blir ännu mer osäkrare när han blir arg..=/..
Visst han tycker inte om tjat och det har varit för det mesta i vårat förhållande innan..men måste ju få fråga när han vet att jag är orolig och osäker..Kan inte låta bli och fråga om jag är osäker om något och när jag vill ha svar på något..men det tar han som tjat...jag försöker, men om jag håller allt inom mig blir jag bara mer och mer osäker och då kommer det inte funka ju....frågorna försvinner ju, ju mer säkrare jag blir och kan lita på honom..

Ska hem till Mamma när han åker till festen.. Mamma passar min systers döttrar.. så får väll vara o leka med dom så jag har något att göra..men det blir säkert bra! :) bara Chaly visar och sköter sig :)
orkar inte ha den klumpen i imagen hela tiden... sjukt jobbigt är det..

På måndag börjar jobbet igen, men jobbar bara måndag till torsag sen ledig fredag till måndag så det blir sköönt! :) så tråkigt bara finns ju inget att göra..men bor ju i Växjö, lilla Växjö..inget att göra här..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: