SKRIVET: 2009-11-03, kl 14:54:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

:)

Sov länge idag, skönt att sova ut var ledig idag så därför jag kunde det :) Ligger nu i Chaly säng och skriver, han sitter och spelar, han har blivit sån spelnörd haha..Ska gå och göra lite frukost nu:)

sen imorgon blir det jobb igen, men är ledig helgen :), får se vad som händer ihelgen Chaly vill att jag ska med på någon halloweenfest som hans kompis har, men vet inte om jag ska med än..träffa hans kompisar, aldrig träffat dom innan och vi har varit tillsammans över 1år, aldrig fått träffa dom innan..men nu får jag det, och visst känns det bra..men  vet inte om jag vill nu ihelgen..känns som dom inte tycker om mig efter allt Chaly har berättat om mig..men Chaly kommer nog bli arg om jag inte följer med...aja... några dagar kvar till helgen så får se hur jag gör..

va inte hemma på en hel vecka va hos Chaly, sen kom hem..pratade med mamma..om Chaly och hon skulle ge han en chans nu och allt.. hon sa att hon skulle acceptera honom bara så länge jag är lycklig ! och det känns jättebra!:)

Hoppas allt funkar nu, läänge sen jag kände mig såhär lycklig!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: