SKRIVET: 2009-11-18, kl 17:33:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bakat :)

Precis bakat kladdkaka och chokladbullar :), som jag och Chaly ska äta sen efter maten, ska bli gott, Nu ska laga lite mat, eller snart, sitter och väntar på att Chaly ska vakna.. han la sig och vilade lite..se när han går upp då ska laga mat...
Varit ledig idag, vaknade, så städade hela lägenheten, det behövdes!, Chaly va och pluggade på bibloteketet...så skulle överraska honom..men efter jag städat klart och chaly inte hade kommit än.. så orkade inte vara kvar hos honom hade gått över 5 timmar....så stack hem en runda träffade sonya:) pratade lite med henne..och tvättade lite.. sen hörde han av sig men då självklart skulle han spela... så väntade lite till hemma sjukt seeegt och bara sitta o glo på att han ska spela hela tiden eller kolla serier.. men sen åkte och skulle baka lite hos honom..så bakade ..sen skulle vi laga mat..men då går han o lägger sig.....
aja..så gick in o skrev lite här.. blir lätt rastlös och bara vara här..finns inget att göra..så tråkigt då!..men får väll komma på mer saker att göra.. så han får göra sitt..så jag slipper sitta o tråka ut honom..o bara klaga på att jag är rastlös...
men imorgon är det jobb så det är skönt så har jag något attr göra iallafall..sen blir det jobb hela helgen med..
sen får se vad jag får hitta på mer.. ..han verka alltid ha saker o göra iallafall för sig själv..skönt för honom...


Undra om det någonsin kommer att sluta.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: