SKRIVET: 2009-05-26, kl 16:47:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sjuk..

Mådde skit idag på morgonen,. så varit hemma från jobbet idag, men det känns lite bättre nu..men får se hur de blir, blir nog att jag är hemma imorgon med..
Ska ner på stan med Chaly imorgon om jag mår bättre ska köpa lite saker och måste hitta något jag ska ha på mig på Annas och min 20års fest som är på fredag den 29 maj.! hoppas det blir kul och mycket folk , ska ha de i lokalen där vi bor ! men bjudit in rättså många så det blir nog kul :) Gårdsfesten i helgen var lyckad, riktigt trevligt var det! och Chaly och jag var på Bio ihelgen med såg änglar och demoner men de va heltokey film och lyckades inte bråka på helaaa kvällen :D hehe..
Men har beställt pizza, så ska upp och äta det nu :)


Lite bilder från Gårdsfesten!
    



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: