SKRIVET: 2009-05-24, kl 16:29:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma igen.

Jaha nu var man tillbaka i sverige.. känns hur tråkigt som helst, vill tillbaka till värmen !, Mamma och jag var i Turkiet en vecka, hade det helt underbart, hade över 30grader varje dag och helt blå himmel. så lyckat med vädret men även allt annat med, firade min födesedag där nere,började med att  2 turkar kom upp med 2 stora brickor med värsta frukost buffen till oss i lägenheten, så min födelsedag började bra, sen blev det gå till stranden och så tog vi en drink!, sen på kvällen blev det champange i lägenheten, sen gick vi ut och åt på en resturang som vi har varit på alla 3 åren som vi har varit i turkiet, jättegod mat, sen sjöng alla killarna som jobbade i resturangen för mig, och så fick vi drinkar, och jättefint fruktfat :), så en lyckad födelsedag hade jag iallafall!, resten av veckan var också lyckad var ute och åt varje kväll, kanske blev lite för mycket dricka den veckan vi var i turkiet, men va fan man är ju på semester=) så helt underbart har vi haft det! längtar bara nu tills vi åker igen, och det blir i augusti samma ställe =) riktigt fint hotell är det Side hill heter det, o det kan jag verkligen rekomendera! underbar personal och mat och fint där! lääängtar tillbaka! men man saknade alla här hemma med :) skönt att träffa Chaly igen, fast inte varit så bra mellan oss nu när jag kom tillbaka, mkt tjabb och tjat men känns bättre och bättre, bara att ta dagarna som de kommer..

Igår hade vi gårdsfest här,lekar, grillning och sen satt vi och drack =) riktigt trevligt var det! imorgon blir det jobb igen, och hela veckan men är ledig alla helger nu iallafall framtill efter midsommar, sen därefter jobbar jag helger med..usch mitt schema var inte bra under sommaren, mkt sena tider och helger i rad :(.. men men får stå ut, det är ett jobb och pengar =)
men nu ska jag gå och vila en stund , trött som faan efter igår :P ha d så bra så länge!

Bilder från Turkiet 9maj-16maj -09
Mamma och jag

 frukost         



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: